Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

  E-shop Paráda  2011/2023   
 
Odeslané zásilky za více let více zde...
 
 
Kate Middleton/Lady Diana, šperky ve stylu
 
 
Krásné, trendy prsteny z USA

Originální, dámské náušnice  z USA
 
 
Krásné brože hodný dárek pro ženu 

 
Snubní/Zásnubní prsteny a sety z USA
 

 
Dámské prsteny z USA tvar korunky
 

 
Dámské prsteny z USA tři nebo dva spojené kroužky
 
 
Pozlacené dámské prsteny čokoládovým zlatem z USA

Pánské náramky ocelové a pozlacené z USA
 
 
Ocelové a rhodiované  manžetové knoflíky z USA 
 
 
Náhrdelníky pánské ocelové z USA
 
 
Boxy/kazety vhodná ochrana na hodinky
 

 ...
Šperkovnice prodlouží životnost a ochrání šperky
 
 
 
Aranžérské stojany
 
 
 
 
Registrace na PÚ (Ident) 10219. Puncovní značky
 

KONTAKTY

Eva Orságová
Trnkovecká 277/77
716 00 Ostrava - Radvanice
tel: 739 724 151 (T - Mobile) tel: 722 484 075 (o2)
orsagovae(a)gmail.com
orsagovae@seznam.cz
Online objednávky NONSTOP Tel.: Po - Pá 9 - 17 h.

Zboží skladem na poslední chvíli... zde  

Objednávkové termíny do zahraničí více zde...

 
Dárkové krabičky na šperky a hodinky
 
 
Novinky z USA
 

Dárečky pro zamilované

 
Prsteny PRO muže ARMY & MASONIC z USA
 
 
Zlaté křížky medailónky náboženské Staviori
 
 
Šperky ve stylu sněhová vločka...
 
 
Stříbrné šperky se zirkony, markazity, rubíny a jiné... Staviori
 
 
Zlaté šperky Au 0,585 & Perly Staviori
 
 
Otevírací medailónky na fotky ze stříbra a zlata Staviori

Zlaté snubní prsteny s brilianty/diamanty nebo bez Staviori

 
Zlaté zásnubní prsteny s brilianty/diamanty Staviori
 
 
EXCLUSIVE zlaté šperky s brilianty/diamanty a jiné investiční šperky Staviori
 
 
Náhrdelníkové čtecí lupy
 
 
Předkládací plata/boxy na šperky
 
 
Dodejte svým šperkům a hodinkám zářivý lesk
 

Kvalitní a krásné pouzdra na brýle

ZBOŽÍ V AKCI

NOVINKY

arr3Rychlé info - dostupnost velikostí prstenů nebo šperku Vážení zákazníci, líbí se Vám některý prsten a Vaše požadovaná velikost prstenu je momentálně v...

OBCHODNÍ PODMÍNKY » ZÁRUKY A REKLAMACE
ZÁRUKY A REKLAMACE

Reklamace vad zboží spotřebitelem a nepodnikatelem

7.1.  Působnost. Tato část obchodních podmínek se na vás vztahuje pouze v případě, že jste spotřebitelem nebo nepodnikatelem, a upravuje naši odpovědnost za vady zboží.

7.2.  Záruční doba. Záruční doba je 24 měsíců, u použitého zboží 12 měsíců, od převzetí zboží.

7.3.  Naše odpovědnost za vady zboží. Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí a v záruční době nemá vady. Zejména odpovídáme za to, že zboží

7.3.1.  má vlastnosti, které jsme si ujednali, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které jsme my nebo výrobce popsali nebo které jste mohli s ohledem na povahu zboží a na základě prováděné reklamy očekávat,

7.3.2.  se hodí k účelu, který pro jeho použití uvádíme nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,

7.3.3.  odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

7.3.4.  je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

7.3.5.  vyhovuje požadavkům právních předpisů.

7.4.  Prodloužená záruka za jakost. Pokud je na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží, v reklamě nebo ve smlouvě uvedena doba, po kterou lze zboží nebo jeho část použít a která je delší než záruční doba, odpovídáme vám po uplynutí záruční doby za to, že do uplynutí uvedené doby

7.4.1.  budou zboží nebo jeho část způsobilé k použití pro svůj obvyklý účel,

7.4.2.  si zboží nebo jeho část zachovají své obvyklé vlastnosti.

Doba prodloužené záruky za jakost počíná běžet současně se záruční dobou. Prodlouženou záruku za jakost poskytujeme pouze na některé zboží, pokud je její doba u zboží uvedena způsoby uvedenými výše.

7.5.  Omezení odpovědnosti. Neodpovídáme vám

7.5.1.  u zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

7.5.2.  za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,

7.5.3.  u použitého zboží za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí,

7.5.4.  za vady zboží, vyplývá-li to, zejména u zboží zuživatelného a podléhajícího rychlé zkáze, z jeho povahy,

7.5.5.  pokud jste před převzetím zboží věděli, že zboží má vadu,

7.5.6.  pokud jste vadu sami způsobili.

7.6.  Doba pro uplatnění práva. Zboží jste povinni si co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Vaše právo z odpovědnosti za vady zboží jste povinni u nás uplatnit bez zbytečného odkladu, co nejdříve poté, co budete moci vady zjistit, a to v záruční době nebo době prodloužené záruky. V opačném případě vaše právo z odpovědnosti za vady zboží zaniká a nebude vám přiznáno.

7.7.  Vaše práva při výskytu vady zboží. Má-li zboží vadu, máte právo:

7.7.1.  na bezplatné odstranění vady,

7.7.2.  pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, na dodání nového zboží bez vad, pokud se však vada týká pouze součásti zboží, můžete požadovat jen výměnu součásti,

7.7.3.  není-li možné odstranění vady ani výměna zboží či jeho součásti, odstoupit od smlouvy,

7.7.4.  na přiměřenou slevu z kupní ceny.

7.8.  Vaše práva při výskytu vady použitého zboží. Má-li zboží prodávané s vadou nebo zboží prodávané jako použité vadu, máte právo:

7.8.1.  na bezplatné odstranění vady,

7.8.2.  na přiměřenou slevu z kupní ceny,

7.8.3.  není-li možné odstranění vady ani sleva z kupní ceny, odstoupit od smlouvy.

7.9.  Vaše práva při opakovaném nebo vícenásobném výskytu vady zboží.Pokud nemůžete zboží řádně užívat pro opakovaný výskyt téže vady po opravě nebo pro větší počet vad, máte dle své volby právo:

7.9.1.  na dodání nového zboží, nebo výměnu součásti, to však neplatí u zboží prodávaného s vadou nebo u zboží použitého,

7.9.2.  na přiměřenou slevu z kupní ceny,

7.9.3.  odstoupit od smlouvy.

Za opakovaný výskyt vady se považuje, pokud se na věci vyskytne stejná vada po jejích alespoň dvou předchozích opravách. Za větší počet vad se považuje současný výskyt alespoň tří vad, z nichž každá samostatně brání užívání zboží.

7.10.  Nemožnost požadovat odstoupení od smlouvy a dodání nového zboží.Nemůžete-li zboží vrátit v tom stavu, v jakém jste jej obdrželi, nemůžete odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nového zboží. To neplatí,

7.10.1.  došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady zboží,

7.10.2.  použili-li jste zboží ještě před objevením vady,

7.10.3.  nezpůsobili-li jste nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo

7.10.4.  prodali-li jste zboží ještě před objevením vady, spotřebovali-li jste ho, anebo pozměnili-li jste zboží při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám to, co ještě vrátit můžete, a ve zbytku nám poskytne náhradu do výše, v níž jste měli z použití zboží prospěch.

7.11.  Způsob reklamace. V případě, že chcete uplatnit své právo z odpovědnosti za vady, můžete tak učinit nejlépe:

7.11.1.  odesláním zboží na adresu našeho sídla,

7.11.2.  pokud je v záručním listě či jiném dokladu, na obalu zboží nebo v našem internetovém obchodě uvedena jiná osoba určená k uplatnění odpovědnosti za vady, u této osoby.

7.12.  Náležitosti reklamace. Zboží je třeba nám předat ve stavu, který umožní posouzení oprávněnosti reklamace, zejména není možné zboží předat nepřiměřeně znečištěné. Při reklamaci je třeba:

7.12.1.  doložit, že zboží bylo zakoupeno u nás,

7.12.2.  sdělit, jakou vadu zboží reklamujete a jakým způsobem žádáte, aby byla reklamace vyřízena. Požadovaný způsob vyřízení reklamace není možné následně bez našeho souhlasu měnit.

7.13.  Vyřízení reklamace. Pokud jste spotřebitelem, vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Pokud jste nepodnikatelem, vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů. O vyřízení reklamace budete v této lhůtě vyrozuměni a zboží vám bude vráceno stejným způsobem, jako nám bylo při uplatnění reklamace předáno. V případě, že reklamace nebude vyřízena včas, máte právo od smlouvy odstoupit. Pokud bude vaše reklamace uznána, záruční doba a doba prodloužené záruky za jakost se prodlužuje o dobu, kterou nám vyřízení vaší reklamace trvalo.

7.14.  Náhrada nákladů reklamace. V případě, že bude vaše reklamace uznána, máte právo na náhradu nutných nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží účelně vynaloženy. V případě, že reklamace bude zamítnuta, máme právo na náhradu nutných nákladů, které nám vzniknou vracením vašeho zboží.

7.15.  Potvrzení o reklamaci. Při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete, dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Reklamace vad zboží podnikatelem

8.1.  Působnost. Tato část obchodních podmínek se na vás vztahuje pouze v případě, že jste podnikatelem, a upravuje naši odpovědnost za vady zboží.

8.2.  Naše odpovědnost za vady zboží. Zboží vám dodáme v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nebudou-li jakost a provedení ujednány, dodáme vám zboží v jakosti a provedení vhodných pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý. V případě, že zboží bude při přechodu nebezpečí škody na vás mít vadu, odpovídáme za ni. To neplatí v případě, že půjde o vadu, kterou lze s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy.

8.3.  Nadstandardní záruka pro podnikatele. Nadstandardní záruku za jakost neposkytujeme a za vady zboží, které se vyskytnou na zboží po přechodu nebezpečí škody na vás, neodpovídáme.

8.4.  Omezení odpovědnosti. Neodpovídáme vám

8.4.1.  u zboží prodávaného za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

8.4.2.  za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním,

8.4.3.  u použitého zboží za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí,

8.4.4.  za vady zboží, vyplývá-li to, zejména u zboží zuživatelného a podléhajícího rychlé zkáze, z jeho povahy,

8.4.5.  za vady zboží, pokud jste o nich před převzetím zboží věděli,

8.4.6.  za vady zboží, pokud jste je sami způsobili.

8.5.  Doba pro uplatnění práva. Zboží jste povinni si co nejdříve prohlédnout a přesvědčit se o jeho vlastnostech a množství. Vaše právo z odpovědnosti za vady zboží jste povinni u nás uplatnit bez zbytečného odkladu, co nejdříve poté, co budete moci vady zjistit. Nejpozději je možné právo uplatnit do 6 měsíců, v případě skryté vady do 2 let, od dne kdy, vám zboží dodáme. V opačném případě vaše právo z odpovědnosti za vady zboží zaniká a nebude vám přiznáno.

8.6.  Vaše práva při podstatném porušení smlouvy. Bude-li vada znamenat podstatné porušení smlouvy, máte právo:

8.6.1.  na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady nebo dodáním chybějícího zboží,

8.6.2.  na odstranění vady opravou zboží,

8.6.3.  na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

8.6.4.  odstoupit od smlouvy.

Za podstatné porušení smlouvy se považuje dodání zboží s takovou vadou, o které jsme museli již v okamžiku uzavření smlouvy vědět, že pokud byste ji předvídali, smlouvu byste s námi neuzavřeli; v ostatních případech se porušení smlouvy považuje za nepodstatné. Pokud nám zvolené právo neoznámíte, máte práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

8.7.  Vaše práva při nepodstatném porušení smlouvy. Bude-li vada nepodstatným porušením smlouvy, máte právo:

8.7.1.  na odstranění vady,

8.7.2.  na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Pokud nám zvolené právo neoznámíte, můžeme vadu odstranit opravou zboží, dodáním nového zboží nebo dodáním toho, co jsme vám nedodali. Zvolené právo nemůžete později změnit bez našeho souhlasu.

8.8.  Nemožnost požadovat odstoupení od smlouvy a dodání nového zboží.Nemůžete-li zboží vrátit v tom stavu, v jakém jste jej obdrželi, nemůžete odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nového zboží. To neplatí,

8.8.1.  došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady zboží,

8.8.2.  použili-li jste zboží ještě před objevením vady,

8.8.3.  nezpůsobili-li jste nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo

8.8.4.  prodali-li jste zboží ještě před objevením vady, spotřebovali-li jste ho, anebo pozměnili-li jste zboží při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám to, co ještě vrátit můžete, a ve zbytku nám poskytne náhradu do výše, v níž jste měli z použití zboží prospěch.

8.9.  Způsob reklamace. V případě, že chcete uplatnit své právo z odpovědnosti za vady, můžete tak učinit:

8.9.1.  odesláním zboží na adresu našeho sídla,

8.9.2.  pokud je v záručním listě či jiném dokladu, na obalu zboží nebo v našem internetovém obchodě uvedena jiná osoba určená k uplatnění odpovědnosti za vady, u této osoby.

8.10.  Náležitosti reklamace. Zboží je třeba nám předat ve stavu, který umožní posouzení oprávněnosti reklamace, zejména není možné zboží předat nepřiměřeně znečištěné. Při reklamaci je třeba:

8.10.1.  doložit, že zboží bylo zakoupeno u nás,

8.10.2.  sdělit, jakou vadu zboží reklamujete a jakým způsobem žádáte, aby byla reklamace vyřízena. Požadovaný způsob vyřízení reklamace není možné následně bez našeho souhlasu měnit.

8.11.  Vyřízení reklamace. Vaše reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů. Zboží vám bude vráceno stejným způsobem, jako nám bylo při uplatnění reklamace předáno. Pokud bude vaše reklamace uznána, doba pro uplatnění vašich práv z odpovědnosti za vady se prodlužuje o dobu, kterou nám vyřízení vaší reklamace trvalo.

8.12.  Náhrada nákladů reklamace. V případě, že bude vaše reklamace uznána, máte právo na náhradu nutných nákladů, které byly při uplatnění práva z odpovědnosti za vady zboží účelně vynaloženy. V případě, že reklamace bude zamítnuta, máme právo na náhradu nutných nákladů, které nám vzniknou vracením vašeho zboží.