Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

  E-shop Paráda  2011/2023   
 
Odeslané zásilky za více let více zde...
 
 
Kate Middleton/Lady Diana, šperky ve stylu
 
 
Krásné, trendy prsteny z USA

Originální, dámské náušnice  z USA
 
 
Krásné brože hodný dárek pro ženu 

 
Snubní/Zásnubní prsteny a sety z USA
 

 
Dámské prsteny z USA tvar korunky
 

 
Dámské prsteny z USA tři nebo dva spojené kroužky
 
 
Pozlacené dámské prsteny čokoládovým zlatem z USA

Pánské náramky ocelové a pozlacené z USA
 
 
Ocelové a rhodiované  manžetové knoflíky z USA 
 
 
Náhrdelníky pánské ocelové z USA
 
 
Boxy/kazety vhodná ochrana na hodinky
 

 ...
Šperkovnice prodlouží životnost a ochrání šperky
 
 
 
Aranžérské stojany
 
 
 
 
Registrace na PÚ (Ident) 10219. Puncovní značky
 

KONTAKTY

Eva Orságová
Trnkovecká 277/77
716 00 Ostrava - Radvanice
tel: 739 724 151 (T - Mobile) tel: 722 484 075 (o2)
orsagovae(a)gmail.com
orsagovae@seznam.cz
Online objednávky NONSTOP Tel.: Po - Pá 9 - 17 h.

Zboží skladem na poslední chvíli... zde  

Objednávkové termíny do zahraničí více zde...

 
Dárkové krabičky na šperky a hodinky
 
 
Novinky z USA
 

Dárečky pro zamilované

 
Prsteny PRO muže ARMY & MASONIC z USA
 
 
Zlaté křížky medailónky náboženské Staviori
 
 
Šperky ve stylu sněhová vločka...
 
 
Stříbrné šperky se zirkony, markazity, rubíny a jiné... Staviori
 
 
Zlaté šperky Au 0,585 & Perly Staviori
 
 
Otevírací medailónky na fotky ze stříbra a zlata Staviori

Zlaté snubní prsteny s brilianty/diamanty nebo bez Staviori

 
Zlaté zásnubní prsteny s brilianty/diamanty Staviori
 
 
EXCLUSIVE zlaté šperky s brilianty/diamanty a jiné investiční šperky Staviori
 
 
Náhrdelníkové čtecí lupy
 
 
Předkládací plata/boxy na šperky
 
 
Dodejte svým šperkům a hodinkám zářivý lesk
 

Kvalitní a krásné pouzdra na brýle

ZBOŽÍ V AKCI

NOVINKY

arr3Rychlé info - dostupnost velikostí prstenů nebo šperku Vážení zákazníci, líbí se Vám některý prsten a Vaše požadovaná velikost prstenu je momentálně v...

ZÁKAZNICKÁ PODPORA » BEZPEČNÝ NÁKUP
BEZPEČNÝ NÁKUP

V e-shopu Paráda nakoupíte bezpečně

 

V e-shopu můžete vidět i sledovat odesílání zásilek a odeslané zásilky již 12 rokem - klikněte rok 2022, rok 2021, rok 2020, rok 2019, rok 2018, rok 2017, rok 2016, rok 2015, rok 2014, rok 2013rok 2012rok 2011rok 2010!!!

Kompletně ZDE

Na podacích lístkách vidíte datum odeslání zásilky.

. Zásilky Česká pošta - vidíte razítko České pošty, tedy zásilka byla odeslána, vidíte datum podání zásilky, kdo zásilku odeslal a kde se momentálně nachází - klikněte na číslo VL262575858CZ

. Zásilky Zásilkovna - vidíte kdo zásilku odeslal a kde se zásilka momentálně nachází - klikněte na trasovací číslo - Z 301 9840 043

. Zásilky PPL - vidíte kdo zásilku odeslal - klikněte na číslo 40764114716

Razítka České pošty na podacích lístkách obdržíte jen na základě odeslané zásilky!

Štíky zásilek kurýrní služby PPL obdržíte pouze na základě smlouvy se společností na svoz zásilek a zavedení do systému.

Štíky zásilek Zásilkovny obdržíte pouze na základě smlouvy se společností na svoz zásilek a zavedení do systému.

Platební převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti - ComGate a.s. - převodem nebo platební kartou. Na základě podepsané smlouvy se společností.

Recenze od zákazníku zasílané prostřednictvím dotazníků z portálu HEURÉKA, může napsat pouze zákazník, který si objednal zboží v e-shopu - Co je to ověřeno zákazníky? Klikněte na odkaz - Více o ověření e-shopu Heurékou.

U recenzí vidíte datum, kdy byla reference napsána - Recenze. U Heuréky nejsem od začátku a ne každý rád vyplní dotazník, ale je jich dost na ověření.

 

V případě, že se podíváte - můžete vidět odesílá se již 12 rokem. Je vidět nafocené podací lístky odeslaných zásilek, kdy razítka pošty ze systému nedostanete jen tak. A pod podacími čísly je evidován v systému České pošty odesílatel. Taktéž u ostatních dopravců PPL a Zásilkovny.

Je to dost dlouhá doba co se odesílá a to již mluví za vše.

 

Jakou mám záruku, při platbě předem?

  • Máte doklad o transakci převodu částky na  Vašem účtu, ústřižek složenky nebo potvrzení ePlatby platby převodem/platební kartou platební brány společnosti ComGate a.s.

 

Kde mohu firmu ověřit?

  • Evidence v Živnostenského rejstříkuZDE IČO: 43629016
  • Evidence plátce DPH na MFCR - ZDE DIČ: CZ6057071405 (plátce DPH od 1.2.2017)
  • Znáte adresu sídla a kontakty, je uvedená adresa, která je uvedena na Živnostenském rejstříku - zadejte na Mapách
  • Registrace na puncovním úřadě pod číslem Ident 10219 - ZDE a zadáte IČO: 43629016
  • Ověření na Comgate a.s. (dříve Agmo) jsem klient od roku 2012 - ZDE
  • Ověření na Celní správě - ZDE
  • Ověření na PPL.CZ, registrace klient od roku 2013 (dříve smlouva s DPD) - ZDE
  • Ověření na Seznamu.cz registrace firemZDE
  • Ověření na Heuréka.cz registrace firem - reference - ZDE
  • Ověření na Centrumu.cz registrace firem - ZDE
  • Ověření na Hyperinzerci.cz registrace firem - ZDE
  • Ověření na Glami, najdete tam nabídku zboží z e-shopu - ZDE

 

Ověření na provoz e-shopu Paráda je dostatek abyste mohli v klidu nakoupit.

 

Jak vypadají zásilky odesílané z e-shopu Paráda můžete vidětZDE

Můžete také vidět zhotovené pohlednice e-shopu Paráda ZDE

Stále je vidět přidávání nového zbožíZDE

 

Jak se dozvím, že platba byla doručena?

V den přijetí částky na účet, vždy zákazníky uvědomuji e-mailem v den připsání zaslané částky na účet. Obvykle zasílám e-mail mezi 9 a 12 hod. U ePlatby platební branou převodem nebo platební kartou obdržíte rovněž z Comgate e-mail s potvrzením o provedené platbě.

 

Jak se dozvím, kdy mi přijde balík?

V den přijetí částky na účet nebo složenkou sděluji e-mailem, že byla částka přijata a uvedu den - datum zadání objednávky dodavateli  s uvedením termínu, kdy objednanou zásilku obdržím.

V den odeslání zákazníkovi sdělím e-mailem od 18 do 23 hod., že objednané zboží mu bylo odesláno na uvedenou adresu a sdělím podací číslo zásilky, uvedu odkaz na web české pošty - odesílání zásilek, kde může sledovat stav zásilky. Balíky odesílám mezi 13 a 17 hod.

 

Jakou mám jistotu, že se balíky odesílají?

V rubrice ZASÍLÁNÍ BALÍKŮ, můžete vidět nafocené podací lístky, kde je vidět datum, razítko pošty, že byly balíčky zákazníkům odeslány. Podací lístky zásilek uvidíte od roku 2010!!! Klikněte ZDE

Adresy zákazníků jsou začerněny na fotografii pro ochranu dat.

 

Vracíte částku zpět za nedodané zboží?

Ano, v případě, že ve výjimečných případech se stane, že v době vyřizování mé objednávky u dodavatele se zboží vyprodá, vracím zákazníkovi obratem peníze za nedodané zboží zpět. Vrací se buď převodem u platby převodem, v případě složenky složenkou. V případě platby kartou - refundací přes Gomgate a.s.

 

Mohu jsi osobně vyzvednout objednané zboží?

Ano, zboží jsi můžete vyzvednout osobně, v tomto případě neplatíte poštovné + balné. Osobní odběr v Ostravě na kontaktní adrese e-shopu v době mezi 12 - 13 hod. Platba za zboží je však předem, na účet, složenkou nebo ePlatbou.

 

Kde si můžete vyzvednout zboží?

Procházím rekonstrukcí starého domku, rekonstrukce sice není dokončena, ale zakoupené a zaplacené zboží abyste ušetřili na poštovném, je možno vyzvednout osobně v Ostravě Radvanicích!!! Ostrava - Radvanice, Trnkovecká 277/77

Nemám prodejnu a ani pobočku, ale zboží  můžete převzít!

 

 

Jak dlouho trvá doručení zboží?

Zboží z USA. Vzhledem k tomu, že se zboží objednává u dodavatele v USA, je dodací lhůta zboží cca 14 až 16 dnů od objednávkového termínu, do kterého patří Vaše objednávka (tj. ne od data skutečného objednání Vaší objednávky). V případě svátků, nebo neplánovaných událostí v USA nebo ČR se výjimečně může dodací lhůta prodloužit.

Objednávky do USA se zadávají každý pátek.

To znamená, jak bude Vaše platba do pátku na účtu nebo pošlete kopii e-mailem o převodu částky na účet nebo okopírovanou složenku, bude Vaše objednávka zadána v pátek a od daného pátku máte zásilku doma v rozmezí 14 – 16 dnů.

Jestli-že zadáte platbu ve čtvrtek nebo v pátek, trvá převod 2 – 3 dny a v online bankovnictví nelze vidět hned připsanou částku.

Ostatní zboží - doby dodání jsou uvedeny - ZDE

 

Zasíláte zboží na dobírku?

Ne, zboží na dobírku nezasílám.

Zboží se objednává u zahraničních a českých dodavatelů na platbu předem, je tedy většina zboží na objednávku a z důvodu korektnosti odběru zboží, rovněž platební schopnosti dodavatelům preferuji platby předem.

Chci být v platební schopnosti svým dodavatelům!!!

Nemám systém na dobírku zavedený a nemám EET pokladnu.

Nemohu přijímat ani hotovostní platby, (nepřesvědčujte mě k platbě v hotovosti, že nepotřebujete doklad) nemohu jednat protiprávně. Při platbách převody nebo kartou tuto pokladnu nemusím řešit.

Také s ohledem na zkušenosti na nevyzvednuté dobírky/balíčky v minulosti.

Platba je pouze předem, je to ochrana před ztrátou peněz za poštovné, balné a doběrečné - platby za dobírku České poště. Na internetu se můžete podívat, kolik lidí nepřebírá dobírky - seznamy dlužníků.

Důvody proč někteří zákazníci neodeberou zásilku:

  • Nenadálé vycestování na služební cestu
  • Čerpání dovolené
  • Finanční tíseň
  • Onemocnění nebo hospitalizace v nemocnici
  • Děti se tak baví na internetu, zadají objednávky jen tak aniž by chtěli objednávku a mohli zaplatit
  • Určití lidé zadají objednávky u více e-shopů a, který balík přijde dobírkou dříve, ten odeberou a další nepřeberou a vrací se balíky zpět

Balíčky se tak vrací zpět, lidé nevědí, že pojedou na služební cestu, nebo si třeba neuvědomí, že budou mít dovolenou, zapomenou na termín nebo onemocní nebo zjistí, že nemají peníze. Z většiny případů, bohužel se balíčky vrací zpět a vzniká tak ztráta. V poslední době si lidé oblíbili bavit se zadáváním objednávek již s úmyslem - objednat a nepřevzat. A takových je bohužel dost!

Objednávkou zboží se zasláním na dobírku, nemají tak lidé velký smysl pro starost a odpovědnost s odebráním  dobírky, jak v případě se zaplacením za zboží předem.

Při pohledu jak odvážím zásilky na DEPO a vidím kolik je balíků nepřevzatých dobírek od prodejců a vrací se zpět, mám smíšené pocity lítosti i vzteku.

Při neodebraní zásilky na dobírku se zásilka vrací zpět, ale za poštovné + balné a doběrečné nebo-li za dobírku - platba České poště nebo dalším dopravcům se zpět nevrátí, vzniká tak ZTRÁTA.

  • Provozovatele e-shopu - můžete ověřit za 12 let, že se zásilky odesílají.
  • Zákazníky však ověřit nelze, není garance, zda dobírku převezme.

Na dobírku zasílat opravdu nemohu. Nevolejte s myšlenkou, že mě přesvědčíte k zaslání dobírky, že jste na to zvyklí a že nepotřebujete doklad, ale já potřebuji mít vše zdokladováno! Nebo že jste byli již někým podvedeni. Chápu zcela tento problém, a protože se zákazníky cítím, tak fotím pravidelně právě podací lístky odeslaných zásilek Českou poštou a štítky PPL abyste mohli vidět, že  zde se zásilky odesílají skutečně a to již kolik let.

Když uděláte ten krok a podíváte se na odeslané zásilky - nafocené podací lístky zásilek a štítky s linky na odesílání zásilek u PPL již 12 rokem ZDE, tak snad rozumně uznáte, že jsem seriózní a poctivý obchodník, který odesílá tolik let pravidelně.

Když odesílám tolik let, proč zrovna k Vám bych se měla zachovat jinak a něco na tom měnit?

Níže vidíte, jak většina zásilek na dobírku dopadá - vrací se zpět. Těchto zkušeností jsem měla v minulosti na začátku a ne každý zákazník dobírku převezme. 


 

Poznámka:

Kde máte jistotu, že když nakoupíte formou dobírky u některých, že máte v balíku opravdu to, za co zaplatíte? Přeci prvně musíte zaplatit doručovateli a poté se podíváte do balíčku na dobírku, co tam máte.

Takže nevíte, za co platíte a peníze taky vydáte přeci předem!!!

I na DOBÍRKU Vás mohou podvést, nenechte se zmást, že na dobírku nejde.

Bylo uvedeno v televizních zprávách!!! Při objednávce iPhonu na dobírku - zaplatili tak předem doručovateli (jinak Vám doručující nepředá zásilku k otevření, než zaplatíte předem) a v zásilce místo iPhonu měli v krabičce dvě brambory. A to není ojedinělý případ.