E-shop Paráda     

Můžete si přečíst recenze od zákazníků...

Zboží skladem na poslední chvíli... zde

Online platba kartou ZDARMA!

Svatební soupravy šperky z USA


Luxusní dárková šperkovnice

Pánské náramky ocelové, pozlacené z USA

Krásné brože, vhodný dárek pro ženu.
 

 
 
Pozlacené dámské prsteny čokoládovým zlatem z USA
 

 
Šperky z USA - Celebrity Style, podle celebrit
 
 
 
Krásné, trendy animal prsteny z USA
 
 
Šperky - Kate Middleton/Lady Diany style
 

 

 
Dámské prsteny z USA - Tvar korunky
 

 
Dámské prsteny z USA - Tři nebo dva spojené kroužky
 

 
Zlaté zásnubní prsteny s brilianty - diamanty z Itálie
 
 
Stříbrné šperky z Itálie - s markazity, onyxy, korály, zirkony
 
 
Zlaté šperky z Itálie s brilianty, diamanty, smaragdy, rubíny, safíry
 
 
Šperkovnice - prodlouží životnost a kvalitu šperků
 

 
Boxy - vhodná ochrana na hodinky
 
 
Stojany na šperky a hodinky
 
...
Odesílá se
pravidelně již 10 rokem!!!
Klikněte na
text
nebo na balíky.
 
 
 
Registrace na puncovním úřadě (Ident) 10219.
 
Bezpečný nákup více...

KONTAKTY

Eva Orságová
Trnkovecká 277/77
716 00 Ostrava - Radvanice
tel: 739 724 151 (T - Mobile) tel: 722 484 075 (o2)
orsagovae@gmail.com
orsagovae@seznam.cz
Online objednávky NONSTOP Tel.: Po - Pá: 9 - 18 h.

Zboží skladem na poslední chvíli... zde

Můžete si přečíst recenze od zákazníků... 

 
Online platba kartou ZDARMA!
 
 
Odesílá se pravidelně již
10 let
!!!
Klikněte na text nebo na balíky.
 
 
Zasílá se také na výdejní pobočky Zásilkovny, seznam  zde...

Objednávkové termíny více ZDE!!!

 
Dárek k objednávce čtěte!!!
 
 
Novinky z USA
 
 
Šperky styl - Sněhová vločka
 
 
Dětské stříbrné šperky 925 z Itálie Staviori
 
 
Otevírací medailónky na fotky ze stříbra a zlata z Itálie

Dárečky pro zamilované

 
Zlaté křížky medailónky náboženské - křesťanské šperky z  Itálie
 

Kvalitní a elegantní - pouzdra na brýle
 
 
Dárkové krabičky na šperky a hodinky
 
 
 
EXCLUSIVE brilianty - Staviori - zlaté šperky z Itálie
 
 
Ocelové a rhodiované - Manžetové knoflíky z USA
 
 
Náhrdelníky pánské ocelové z USA
 
 
Dámské kožešinové vesty
 
 
Zboží skladem na poslední chvíli... zde

NOVINKY

arr3Krásné dárky, které potěší....Hledáte tipy na dárky?  U nás najdete originální a krásné dárky pro každého. Pro náročné i pro... arr3Rychlé info - dostupnost velikostí prstenů nebo šperkuVážení zákazníci,   líbí se Vám některý prsten a Vaše požadovaná velikost prstenu je momentálně... arr3Nejprodávanější zásnubní prsteny - Lady Diany/Kate Middleton - Královský prsten, replika od 540 Kč Americký výrobce šperků a bižuterie se inspiroval tímto prstenem a vyrobil několik replik... arr3Pánské prsteny svobodných zednářů z USA od 540 KčPro příznivce pánských prstenů svobodných zednářů v nabídce několik druhů od 540 Kč. Pozlacené,... arr3US ARMY MILITARY vojenské, pánské pozlacené a ocelové prsteny z USA od 560 KčPro příznivce US ARMY MILITARY stylu v nabídce v e-shopu Paráda US ARMY pánské pozlacené prsteny...

ZÁKAZNICKÁ PODPORA » BEZPEČNÝ NÁKUP
BEZPEČNÝ NÁKUP

V e-shopu Paráda nakoupíte bezpečně

 

V e-shopu můžete vidět i sledovat odesílání zásilek a odeslané zásilky již 10 rokem - klikněte rok 2019, rok 2018, rok 2017, rok 2016, rok 2015, rok 2014, rok 2013rok 2012rok 2011rok 2010!!!

Na podacích lístkách vidíte datum odeslání zásilky.

  • Když vložíte číslo zásilky do sledování zásilek u dopravce www.ppl.cz, vidíte, že zásilka byla odeslána - datum a kdo zásilku odeslal i kde se právě nachází - klikněte a uvidíte 40757256188 klikněte na číslo, poté klikněte, že nejste robot a dejte pokračovat.
  • Když vložíte podací číslo zásilky do rubriky Informace o zásilkách - Sledování zásilek České pošty - kliknete Odeslat formulář - vidíte, že zásilka byla odeslána, vidíte datum podání zásilky a kde se momentálně nachází - klikněte a uvidíte VL229314275CZ

Razítka České pošty na podacích lístkách obdržíte jen na základě odeslané zásilky!

Platební převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti - ComGate a.s. - převodem nebo platební kartou. Na základě podepsné smlouvy se společností.

Štíky zásilek kurýrní služby PPL obdržíte pouze na základě smlouvy se společností na svoz zásilek a zavedení do systému.

Recenze od zákazníku zasílané prostřednictvím dotazníků z portálu HEURÉKA, může napsat pouze zákazník, který jsi objednal zboží v e-shopu - Co je to ověřeno zákazníky? Klikněte na odkaz - Více o ověření e-shopu Heurékou.

U recenzí vidíte datum, kdy byla reference napsána - Recenze. U Heuréky nejsem tak dlouho a ne každý rád vyplní dotazník, ale je jich dost na ověření.


V případě, že se podíváte - můžete vidět odesílá se již 10 rokem. Je vidět nafocené podací lístky odeslaných zásilek, kdy razítka pošty ze systému nedostanete jen tak. A pod podacími čísly je evidován v systému České pošty odesílatel.

Máte možnost vidět přehled odeslaných zásilek 10 rokem, že se odeslaly a odesílají. Kdy je to dost dlouhá doba a to již mluví za vše.

 

Jakou mám záruku, při platbě předem?

  • Máte doklad o transakci převodu částky na  Vašem účtu, ústřižek složenky nebo potvrzení ePlatby platby převodem/platební kartou platební brány společnosti ComGate a.s.

 

Kde mohu firmu ověřit?

  • Evidence v Živnostenského rejstříkuZDE IČO: 43629016
  • Evidence plátce DPH na MFCR - ZDE DIČ: 6057071405 (plátce DPH od 1.2.2017)
  • Znáte adresu sídla a kontakty – uvádím adresu, která je uvedena na Živnostenským rejstříku - zadejte na Mapách
  • Registrace na puncovním úřadě pod číslem Ident 10219 - ZDE a zadáte IČO: 43629016
  • Ověření na Comgate a.s. (dříve Agmo) jsem klient od roku 2012 - ZDE
  • Ověření na Celní správě - ZDE
  • Ověření na PPL.CZ, registrace klient od roku 2013 (dříve smlouva s DPD) - ZDE
  • Ověření na Seznamu.cz registrace firemZDE
  • Ověření na Heuréka.cz registrace firem - reference - ZDE
  • Ověření na Centrumu.cz registrace firem - ZDE
  • Ověření na Hyperinzerci.cz registrace firem - ZDE
  • Ověření na Glami - najdete tam nabídku zboží z e-shopu

 

Jak vypadají zásilky odesílané z e-shopu Paráda můžete vidětZDE

Můžete také vidět zhotovené pohlednice e-shopu Paráda ZDE

Stále je vidět přidávání nového zbožíZDE


Jak se dozvím, že platba byla doručena?

V den přijetí částky na účet, vždy zákazníky uvědomuji e-mailem v den připsání zaslané částky na účet. Obvykle zasílám e-mail mezi 9 a 12 hod. U ePlatby platební branou převodem nebo platební kartou obdržíte rovněz z Comgate e-mail s potvrzením o provedené platbě.


Jak se dozvím, kdy mi přijde balík?

V den přijetí částky na účet nebo složenkou sděluji e-mailem, že byla částka přijata a uvedu den - datum zadání objednávky dodavateli  s uvedením termínu, kdy objednanou zásilku obdržím.

V den odeslání zákazníkovi sdělím e-mailem od 18 do 23 hod., že objednané zboží mu bylo odesláno na uvedenou adresu a sdělím podací číslo zásilky, uvedu odkaz na web české pošty - odesílání zásilek, kde může sledovat stav zásilky. Balíky odesílám mezi 13 a 17 hod.

 

Jakou mám jistotu, že se balíky odesílají?

V rubrice ZASÍLÁNÍ BALÍKŮ, můžete vidět nafocené podací lístky, kde je vidět datum, razítko pošty, že byly balíčky zákazníkům odeslány. Podací lístky zásilek uvidíte od roku 2010!!! Klikněte ZDE

Adresy zákazníků jsou začerněny na fotografii pro ochranu dat.

 

Vracíte částku zpět za nedodané zboží?

Ano, v případě, že ve výjimečných případech se stane, že v době vyřizování mé objednávky u dodavatele se zboží vyprodá, vracím zákazníkovi obratem peníze za nedodané zboží zpět. Vrací se buď převodem u platby převodem, v případě složenky složenkou. V případě platby kartou - refundací přes Gomgate a.s.


Mohu jsi osobně vyzvednout objednané zboží?

Ano, zboží jsi můžete vyzvednou osobně, v tomto případě neplatíte poštovné + balné. Osobní odběr v Ostravě na kontaktní adrese e-shopu v době mezi 12 - 13 hod. Platba za zboží je však předem, na účet, složenkou nebo ePlatbou.

 

Kde si můžete vyzvednou zboží?

Zakoupila jsem starý domek (prodejem bytu), který rekonstruuji, rekonstrukce není dokončena, ale zakoupené a zaplacené zboží aby jste ušetřili na poštovném, je možno vyzvednout osobně v Ostravě Radvanicích!!! Ostrava - Radvanice, Trnkovecká 277/77

Nemám prodejnu a ani pobočku, ale zboží  můžete převzít!


Jak dlouho trvá doručení zboží?

Zboží z USA. Vzhledem k tomu, že se zboží objednává u dodavatele v USA, je dodací lhůta zboží cca 14 až 16 dnů od objednávkového termínu, do kterého patří Vaše objednávka (tj. ne od data skutečného objednání Vaší objednávky). V případě svátků, nebo neplánovaných událostí v USA nebo ČR se výjimečně může dodací lhůta prodloužit.

Objednávky do USA se zadávají každý pátek.

To znamená, jak bude Vaše platba do pátku na účtu nebo pošlete kopii e-mailem o převodu částky na účet nebo okopírovanou složenku, bude Vaše objednávka zadána v pátek a od daného pátku máte zásilku doma v rozmezí 14 – 16 dnů.

Jestli-že zadáte platbu ve čtvrtek nebo v pátek, trvá převod 2 – 3 dny a v online bankovnictví nelze vidět hned připsanou částku.

Ostatní zboží - doby dodání jsou uvedeny - ZDE

 

Zasíláte zboží na dobírku?

Ne, zboží na dobírku nezasílám.

Zboží se objednává u zahraničních a českých dodavatelů na platbu předem, je tedy většina zboží na objednávku a z důvodu korektnosti odběru zboží, rovněž platební schopnosti dodavatelům preferuji platby předem.

Chci být v platební schopnosti svým dodavatelům!!!

Nemám systém na dobírku zavedený a nemám EET pokladnu.

Nemohu přijímat ani hotovostní platby, (nepřesvědčujte mě k platbě v hotovosti, že nepotřebujete doklad) nemohu jednat protiprávně. Při platbách převody nebo kartou tuto pokladnu nemusím řešit.

Také s ohledem na zkušenosti na nevyzvednuté dobírky – balíčky v minulosti.

Platba je pouze předem, je to ochrana před ztrátou peněz za poštovné, balné a doběrečné - platby za dobírku České poště. Na internetu se můžete podívat, kolik lidí nepřebírá dobírky - seznamy dlužníků.

Důvody proč někteří zákazníci neodeberou zásilku:

  • Nenadálé vycestování na služební cestu
  • Čerpání dovolené
  • Finanční tíseň
  • Onemocnění nebo hospitalizace v nemocnici
  • Děti se tak baví na internetu, zadají objednávky jen tak aniž by chtěli objednávku a mohli zaplatit
  • Určití lidé zadají objednávky u více e-shopů a který balík přijde dobírkou dříve, ten odeberou a další nepřeberou a vrací se balíky zpět

Balíčky se tak vrací zpět, lidé nevědí, že pojedou na služební cestu, nebo jsi třeba neuvědomí, že budou mít dovolenou, zapomenou na termín nebo onemocní nebo zjistí, že nemají peníze. Z většiny případů, bohužel se balíčky vrací zpět a vzniká tak ztráta. V poslední době jsi lidé oblíbili bavit se zadáváním objednávek již s úmyslem - objednat a nepřevzat. A takových je bohužel dost!

Objednávkou zboží se zasláním na dobírku, nemají tak lidé velký smysl pro starost a odpovědnost s odebráním  dobírky, jak v případě se zaplacením za zboží předem.

Při neodebraní zásilky na dobírku se zásilka vrací zpět, ale za poštovné + balné a doběrečné nebo-li za dobírku - platba České poště se zpět nevrátí, vzniká tak ZTRÁTA.

  • Provozovatele e-shopu - můžete ověřit za 10 let, že se zásilky odesílají.
  • Zákazníky však ověřit nelze ani není garance zda dobírku převezme.

Na dobírku zasílat opravdu nemohu. Nevolejte s myšlenkou, že mě přesvědčíte k zaslání dobírky, že jste na to zvyklí a že nepotřebujete doklad, ale já potřebuji mít vše zdokladované! Nebo že jste byli již někým podvedeni. Chápu zcela tento problém a protože se zákazníky cítím, tak fotím pravidelně právě podací lístky odeslaných zásilek Českou poštou a štítky PPL aby jste mohli vidět, že  zde se zásilky odesílají skutečně a to již kolik let.

Když uděláte ten krok a podíváte se na odeslané zásilky - nafocené podací lístky zásilek a štítky s linky na odesílání zásilek u PPL již 10 rokem ZDE, tak snad rozumně uznáte, že jsem seriózní a poctivý obchodník, který odesílá tolik let pravidelně.

Když odesílám tolik let, proč zrovna k Vám bych se měla zachovat jinak a něco na tom měnit?

Níže vidíte jak většina zásilek na dobírku dopadá - vrací se zpět. Těchto zkušeností jsem měla v minulosti na začátku a ne každý zákazník dobírku převezme. Velké firmy si mohou dovolit pro ně malé ztráty. Pro mě však to jsou velké ztráty.


 

Poznámka:

Kde máte jistotu, že jak nakoupíte formou dobírky u některých máte v balíku opravdu to za co zaplatíte? Přeci prvně musíte zaplatit doručovateli a poté se podíváte do balíčku na dobírku co tam máte.

Takže nevíte za co platíte a peníze taky vydáte přeci předem!!!

I na DOBÍRKU Vás mohou podvést - nenechte se zmást, že na dobírku nejde podvést.

Bylo uvedeno v televizních zprávách!!! Při objednávce iPhonu na dobírku - zaplatili tak předem doručovateli (jinak Vám  doručující nepředá zásilku k otevření než zaplatíte předem) a v zásilce místo iPhonu měli v krabičce dvě brambory.