V e-shopu Paráda nakoupíte bezpečně
V e-shopu můžete vidět i sledovat odesílání zásilek a odeslané zásilky již 12 rokem - klikněte rok 2022, rok 2021, rok 2020, rok 2019, rok 2018, rok 2017, rok 2016, rok 2015, rok 2014, rok 2013, rok 2012, rok 2011, rok 2010!!!
Kompletně ZDE
Na podacích lístkách vidíte datum odeslání zásilky.
. Zásilky Česká pošta - vidíte razítko České pošty, tedy zásilka byla odeslána, vidíte datum podání zásilky, kdo zásilku odeslal a kde se momentálně nachází - klikněte na číslo VL262575858CZ
. Zásilky Zásilkovna - vidíte kdo zásilku odeslal a kde se zásilka momentálně nachází - klikněte na trasovací číslo - Z 301 9840 043
. Zásilky PPL - vidíte kdo zásilku odeslal - klikněte na číslo 40764114716
Razítka České pošty na podacích lístkách obdržíte jen na základě odeslané zásilky!
Štíky zásilek kurýrní služby PPL obdržíte pouze na základě smlouvy se společností na svoz zásilek a zavedení do systému.
Štíky zásilek Zásilkovny obdržíte pouze na základě smlouvy se společností na svoz zásilek a zavedení do systému.
Platební převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti - ComGate a.s. - převodem nebo platební kartou. Na základě podepsané smlouvy se společností.
Recenze od zákazníku zasílané prostřednictvím dotazníků z portálu HEURÉKA, může napsat pouze zákazník, který si objednal zboží v e-shopu - Co je to ověřeno zákazníky? Klikněte na odkaz - Více o ověření e-shopu Heurékou.
U recenzí vidíte datum, kdy byla reference napsána - Recenze. U Heuréky nejsem od začátku a ne každý rád vyplní dotazník, ale je jich dost na ověření.
V případě, že se podíváte - můžete vidět odesílá se již 12 rokem. Je vidět nafocené podací lístky odeslaných zásilek, kdy razítka pošty ze systému nedostanete jen tak. A pod podacími čísly je evidován v systému České pošty odesílatel. Taktéž u ostatních dopravců PPL a Zásilkovny.
Je to dost dlouhá doba co se odesílá a to již mluví za vše.
Jakou mám záruku, při platbě předem?
- Máte doklad o transakci převodu částky na Vašem účtu, ústřižek složenky nebo potvrzení ePlatby platby převodem/platební kartou platební brány společnosti ComGate a.s.
Kde mohu firmu ověřit?
- Evidence v Živnostenského rejstříku - ZDE IČO: 43629016
- Evidence plátce DPH na MFCR - ZDE DIČ: CZ6057071405 (plátce DPH od 1.2.2017)
- Znáte adresu sídla a kontakty, je uvedená adresa, která je uvedena na Živnostenském rejstříku - zadejte na Mapách
- Registrace na puncovním úřadě pod číslem Ident 10219 - ZDE a zadáte IČO: 43629016
- Ověření na Comgate a.s. (dříve Agmo) jsem klient od roku 2012 - ZDE
- Ověření na Celní správě - ZDE
- Ověření na PPL.CZ, registrace klient od roku 2013 (dříve smlouva s DPD) - ZDE
- Ověření na Seznamu.cz registrace firem - ZDE
- Ověření na Heuréka.cz registrace firem - reference - ZDE
- Ověření na Centrumu.cz registrace firem - ZDE
- Ověření na Hyperinzerci.cz registrace firem - ZDE
- Ověření na Glami, najdete tam nabídku zboží z e-shopu - ZDE
Ověření na provoz e-shopu Paráda je dostatek abyste mohli v klidu nakoupit.
Jak vypadají zásilky odesílané z e-shopu Paráda můžete vidět - ZDE
Můžete také vidět zhotovené pohlednice e-shopu Paráda - ZDE
Stále je vidět přidávání nového zboží - ZDE
Jak se dozvím, že platba byla doručena?
V den přijetí částky na účet, vždy zákazníky uvědomuji e-mailem v den připsání zaslané částky na účet. Obvykle zasílám e-mail mezi 9 a 12 hod. U ePlatby platební branou převodem nebo platební kartou obdržíte rovněž z Comgate e-mail s potvrzením o provedené platbě.
Jak se dozvím, kdy mi přijde balík?
V den přijetí částky na účet nebo složenkou sděluji e-mailem, že byla částka přijata a uvedu den - datum zadání objednávky dodavateli s uvedením termínu, kdy objednanou zásilku obdržím.
V den odeslání zákazníkovi sdělím e-mailem od 18 do 23 hod., že objednané zboží mu bylo odesláno na uvedenou adresu a sdělím podací číslo zásilky, uvedu odkaz na web české pošty - odesílání zásilek, kde může sledovat stav zásilky. Balíky odesílám mezi 13 a 17 hod.
Jakou mám jistotu, že se balíky odesílají?
V rubrice ZASÍLÁNÍ BALÍKŮ, můžete vidět nafocené podací lístky, kde je vidět datum, razítko pošty, že byly balíčky zákazníkům odeslány. Podací lístky zásilek uvidíte od roku 2010!!! Klikněte ZDE
Adresy zákazníků jsou začerněny na fotografii pro ochranu dat.
Vracíte částku zpět za nedodané zboží?
Ano, v případě, že ve výjimečných případech se stane, že v době vyřizování mé objednávky u dodavatele se zboží vyprodá, vracím zákazníkovi obratem peníze za nedodané zboží zpět. Vrací se buď převodem u platby převodem, v případě složenky složenkou. V případě platby kartou - refundací přes Gomgate a.s.
Mohu jsi osobně vyzvednout objednané zboží?
Ano, zboží jsi můžete vyzvednout osobně, v tomto případě neplatíte poštovné + balné. Osobní odběr v Ostravě na kontaktní adrese e-shopu v době mezi 12 - 13 hod. Platba za zboží je však předem, na účet, složenkou nebo ePlatbou.
Kde si můžete vyzvednout zboží?
Procházím rekonstrukcí starého domku, rekonstrukce sice není dokončena, ale zakoupené a zaplacené zboží abyste ušetřili na poštovném, je možno vyzvednout osobně v Ostravě Radvanicích!!! Ostrava - Radvanice, Trnkovecká 277/77
Nemám prodejnu a ani pobočku, ale zboží můžete převzít!
Jak dlouho trvá doručení zboží?
Zboží z USA. Vzhledem k tomu, že se zboží objednává u dodavatele v USA, je dodací lhůta zboží cca 14 až 16 dnů od objednávkového termínu, do kterého patří Vaše objednávka (tj. ne od data skutečného objednání Vaší objednávky). V případě svátků, nebo neplánovaných událostí v USA nebo ČR se výjimečně může dodací lhůta prodloužit.
Objednávky do USA se zadávají každý pátek.
To znamená, jak bude Vaše platba do pátku na účtu nebo pošlete kopii e-mailem o převodu částky na účet nebo okopírovanou složenku, bude Vaše objednávka zadána v pátek a od daného pátku máte zásilku doma v rozmezí 14 – 16 dnů.
Jestli-že zadáte platbu ve čtvrtek nebo v pátek, trvá převod 2 – 3 dny a v online bankovnictví nelze vidět hned připsanou částku.
Ostatní zboží - doby dodání jsou uvedeny - ZDE
Zasíláte zboží na dobírku?
Ne, zboží na dobírku nezasílám.
Zboží se objednává u zahraničních a českých dodavatelů na platbu předem, je tedy většina zboží na objednávku a z důvodu korektnosti odběru zboží, rovněž platební schopnosti dodavatelům preferuji platby předem.
Chci být v platební schopnosti svým dodavatelům!!!
Nemám systém na dobírku zavedený a nemám EET pokladnu.
Nemohu přijímat ani hotovostní platby, (nepřesvědčujte mě k platbě v hotovosti, že nepotřebujete doklad) nemohu jednat protiprávně. Při platbách převody nebo kartou tuto pokladnu nemusím řešit.
Také s ohledem na zkušenosti na nevyzvednuté dobírky/balíčky v minulosti.
Platba je pouze předem, je to ochrana před ztrátou peněz za poštovné, balné a doběrečné - platby za dobírku České poště. Na internetu se můžete podívat, kolik lidí nepřebírá dobírky - seznamy dlužníků.
Důvody proč někteří zákazníci neodeberou zásilku:
- Nenadálé vycestování na služební cestu
- Čerpání dovolené
- Finanční tíseň
- Onemocnění nebo hospitalizace v nemocnici
- Děti se tak baví na internetu, zadají objednávky jen tak aniž by chtěli objednávku a mohli zaplatit
- Určití lidé zadají objednávky u více e-shopů a, který balík přijde dobírkou dříve, ten odeberou a další nepřeberou a vrací se balíky zpět
Balíčky se tak vrací zpět, lidé nevědí, že pojedou na služební cestu, nebo si třeba neuvědomí, že budou mít dovolenou, zapomenou na termín nebo onemocní nebo zjistí, že nemají peníze. Z většiny případů, bohužel se balíčky vrací zpět a vzniká tak ztráta. V poslední době si lidé oblíbili bavit se zadáváním objednávek již s úmyslem - objednat a nepřevzat. A takových je bohužel dost!
Objednávkou zboží se zasláním na dobírku, nemají tak lidé velký smysl pro starost a odpovědnost s odebráním dobírky, jak v případě se zaplacením za zboží předem.
Při pohledu jak odvážím zásilky na DEPO a vidím kolik je balíků nepřevzatých dobírek od prodejců a vrací se zpět, mám smíšené pocity lítosti i vzteku.
Při neodebraní zásilky na dobírku se zásilka vrací zpět, ale za poštovné + balné a doběrečné nebo-li za dobírku - platba České poště nebo dalším dopravcům se zpět nevrátí, vzniká tak ZTRÁTA.
- Provozovatele e-shopu - můžete ověřit za 12 let, že se zásilky odesílají.
- Zákazníky však ověřit nelze, není garance, zda dobírku převezme.
Na dobírku zasílat opravdu nemohu. Nevolejte s myšlenkou, že mě přesvědčíte k zaslání dobírky, že jste na to zvyklí a že nepotřebujete doklad, ale já potřebuji mít vše zdokladováno! Nebo že jste byli již někým podvedeni. Chápu zcela tento problém, a protože se zákazníky cítím, tak fotím pravidelně právě podací lístky odeslaných zásilek Českou poštou a štítky PPL abyste mohli vidět, že zde se zásilky odesílají skutečně a to již kolik let.
Když uděláte ten krok a podíváte se na odeslané zásilky - nafocené podací lístky zásilek a štítky s linky na odesílání zásilek u PPL již 12 rokem ZDE, tak snad rozumně uznáte, že jsem seriózní a poctivý obchodník, který odesílá tolik let pravidelně.
Když odesílám tolik let, proč zrovna k Vám bych se měla zachovat jinak a něco na tom měnit?
Níže vidíte, jak většina zásilek na dobírku dopadá - vrací se zpět. Těchto zkušeností jsem měla v minulosti na začátku a ne každý zákazník dobírku převezme.
Poznámka:
Kde máte jistotu, že když nakoupíte formou dobírky u některých, že máte v balíku opravdu to, za co zaplatíte? Přeci prvně musíte zaplatit doručovateli a poté se podíváte do balíčku na dobírku, co tam máte.
Takže nevíte, za co platíte a peníze taky vydáte přeci předem!!!
I na DOBÍRKU Vás mohou podvést, nenechte se zmást, že na dobírku nejde.
Bylo uvedeno v televizních zprávách!!! Při objednávce iPhonu na dobírku - zaplatili tak předem doručovateli (jinak Vám doručující nepředá zásilku k otevření, než zaplatíte předem) a v zásilce místo iPhonu měli v krabičce dvě brambory. A to není ojedinělý případ.